

Ak budete plne digitálni, O2 vás zvýhodní na programe o 2 eurá. Ak chcete papier, zaplatíte viac
Po elektronickom zasielaní a bezhotovostnej platbe faktúr O2 reflektuje Digitálnym boxom na technologický vývoj a ekologické riešenia a zároveň pohodlnejší a prehľadnejší spôsob uchovávania dokumentácie, ktorú zákazník potrebuje na využívanie služieb operátora.
Ako bude fungovať Digitálny bonus?
V čase, kedy si spoločnosť zvykla riešiť väčšinu vecí z domu a digitálnym spôsobom, prichádza tak O2 s rozhodnutím ešte viac podporiť toto nastavenie svojich zákazníkov. Digitálny bonus budú môcť využiť všetci zákazníci, ktorí budú spĺňať 3 predpoklady digitálneho správania:
- aktivujú si elektronickú, čiže digitálnu formu faktúry (bez jej zasielania poštou v papierovej podobe),
- budú využívať pravidelnú online úhradu faktúr (teda všetky spôsoby platby okrem platieb na predajniach O2, či na poštách)
- aktivujú si Digitálny box, teda schránku všetkých užitočných dokumentov po ruke v appke Moje O2 alebo vo webovej verzii Moje O2.
Aktivácia a využívanie Digitálnej faktúry a Digitálneho boxu sú samozrejme bezplatné ako aj digitálny spôsob platby faktúr.
Ceny služieb od 29.6. s Digitálnym bonusom a bez Digitálneho bonusu
O2 s platnosťou od 29. júna mení svoj cenník tak, že bude zvlášť uvádzať ceny s Digitálnym bonusom a zvlášť ceny bez Digitálneho bonusu. V prípade ak zákazníci splnia kroky na uplatnenie Digitálneho bonusu, zmena sa ich nedotkne.
„Naši zákazníci sú už teraz vo veľkej miere zvyknutí využívať digitálnu faktúru a rovnako ju platiť aj online spôsobom cez aplikáciu Moje O2, internet bankingom alebo inou elektronickou formou. Po novom pridávame unikátnu službu Digitálny box na uchovávanie všetkých dokumentov spojených s využívaním našich služieb v digitálnej podobe. Spojením týchto troch výhod je zákazník pripravený fungovať digitálne,“ pokračuje Tóth.
O2 týmto krokom sleduje nielen podporu digitalizácie, ale aj priaznivý efekt na životné prostredie a je reakciou na rastúce priame i nepriame náklady.
“Hľadali sme preto taký spôsob, ktorý by zohľadnil tieto náklady a zároveň reflektoval neustále navyšovanie hodnoty paušálov pri zachovaní pôvodných cien. Výsledkom je práve Digitálny bonus, ktorý zvýhodní tých zákazníkov, ktorí sa rozhodnú správať digitálne a ekologicky a pomôžu nám tak šetriť aj zbytočné náklady na posielanie faktúr, či platbu na predajniach. Zároveň je to aj motivácia pre zákazníkov, aby sa začali správať viac digitálne tam, kde to je prirodzené, jednoduché, efektívne a pohodlné. Tých, ktorí využijú digitálny servis sa tak zmena nedotkne, teda okrem toho, že prejdú na pohodlnejšie a jednoduchšie fungovanie,“ dodáva riaditeľ marketingu O2.
- Pohodlnosť
- Jednoduchosť
- Všetky dokumenty na jednom mieste v Digitálnom boxe
- Ohľaduplnosť voči životnému prostrediu
- Úspora nákladov
Podobné články

O2 má nový set-top box k službe O2 TV

O2 5G sieť má 93,3 % pokrytie (DOPLNENÉ 17. 7.)

O2 si poistilo budúcnosť, získalo strategické frekvencie

O2 zvýšilo 5G pokrytie na viac ako 93 % populácie Slovenska

O2 zvýhodnilo roaming pre viac ako 70 krajín mimo EÚ
