Už nemusíte čakať niekoľko dní na to, kým sa váš váš telefón opraví! Zákazníci s telefónom Galaxy S8 / S8+ zakúpeným v SR teraz môžu v servisných centrách v Bratislave a Žiline využiť služby prémiového servisu Moje Galaxy. Oprava telefónu S8 / S8+ sa zrealizuje najdlhšie do 1 hodiny od začatia opravy, ak to charakter poruchy dovolí. Uvádzame aj presné adresy, kde sa tento servis realizuje.

Zákaznické centrum Samsung Plaza Bratislava Galvaniho 17/C 821 07, Bratislava Tel: 02 / 210 280 90 servis@esc.sk

Zákaznické centrum Samsung Plaza Žilina Pribinova 010 01, Žilina Tel: 041 / 562 60 61 csp.samsung@tvav.sk

Služba MojeGalaxy platí pre zariadenia zakúpené koncovým zákazníkom v oficiálnej distribučnej sieti Slovenskej Republiky (zastúpené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) do odvolania a nevzťahuje sa na mechanické poškodenie, alebo vady spôsobené používateľom.

Služba Premium servis sa vzťahuje aj na telefón Samsung Galaxy Note8, platia rovnaké podmienky ako pre Galaxy S8 a S8+.