

Ako kontaktovať Bolt, keď máte problém s kolobežkou?
Môžete použiť priamo mobilnú aplikáciu alebo inú metódu.
Viacero čitateľov nás v poslednej dobe kontaktovalo s otázkami ohľadom kolobežiek Bolt. Je pravda, že o týchto kolobežkách píšeme, bohužiaľ, vaše problémy s nimi nevyriešime. V takýchto prípadoch je potrebné, aby ste kontaktovali priamo Bolt.
Môžete tak spraviť nasledovne:
- priamo cez mobilnú aplikáciu Bolt (viď. screenshoty v článku)
- telefonicky cez záznamník s číslom +421 2 33056078 – tento spôsob je používaný najmä na nahlasovanie kolobežiek
- cez online formulár, čo je najčastejšie využívaná možnosť – https://bolt.eu/sk/report-scooter/
- cez email – slovakia-kolobezky@bolt.eu
Zdroj: Bolt, vlastné
Prečítajte si aj:
Podobné články

25. septembra 2025
<1m
Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

23. septembra 2025
4m
Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

19. septembra 2025
3m
Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

17. septembra 2025
22m
BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

17. septembra 2025
2m
Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

17. septembra 2025
2m
Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky

17. septembra 2025
2m