

Ako sa neutopiť v mori čiernych zrkadiel a udržať svoj biznis nad vodou?
Aj tá najkrutejšia doba praje pripraveným! Dnes, viac ako kedykoľvek predtým, môže úroveň efektivity online marketingu zachrániť či pochovať vaše podnikanie.
Pandemický rok zmien pretavil všetky radosti a strasti nášho života z analógu do digitálu a zamiešal kartami aj v oblasti reklamy, ktorá si vyžaduje nové nasadenie inovatívnosti, vynaliezavosti a kreativity. Odložte preto na chvíľu koncepty a algoritmy a príďte načerpať inšpiráciu pre vašu novoročnú marketingovú stratégiu od tých najpovolanejších. O tom, čo bude v roku 2021 hýbať svetom reklamy nám v utorok 26. januára v informatívnom webinári príde porozprávať Michal Pastier z agentúry Zaraguza, Peter Šebo z PS:Digital a Matúš Lovás z Visibility.
Zaraguza
Kofola a šušlajúci pes s otázkou: Dáš si fofolu?, Moja krvná skupina, Knižná výzva, Tatra Academy s Rytmusom či boj Popradskej kávy s kofeínovým snobizmom… Táto digitálna/reklamná agentúra sa nebojí odvážneho marketingu a preto jej dôverujú giganti ako Orange, Škoda alebo Slovenská sporiteľňa. S ich portfóliom priamo úmerne rastie počet úspechov korunovaných množstvom ocenení (Golden Drum, EUROBEST, PIAF, Festival of Media, EFFIE, FLE media awards, EFFIE Slovakia, Zlatý klinec). Z nich bol najväčším triumfom rok 2016, kedy získali Golden EuroEFFRIE za fofolu ako jediná agentúra zo Slovenska a Česka, ktorej sa to podarilo, alebo rok 2012, kedy ju Facebook zaradil medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré túto sieť využívajú najefektívnejšie. Zaraguza vznikla v roku 2008, dnes má pobočku aj v Prahe a pre svojich klientov pripravuje komplexné komunikačné ekosystémy, ktoré spájajú online s offline-om.
PS:Digital
Kampaň pre združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra Novodobí otroci, kampaň pre mladých pre Tatra Banku ale aj vzdelávanie o digitálnom marketingu vypĺňa čas tejto agentúry so špecializáciou na sociálne médiá. PS:Digital, ktorá vznikla v roku 2014, svojim klientom prináša kreatívne a efektívne riešenia s využitím najnovších možností digitálneho marketingu. Okrem komplexných digitálnych kampaní ponúka aj špecifické služby podľa potrieb klientov a partnerov. Táto agentúra má na konte ocenenia Zlatý a Strieborný klinec.
Visibility
Agentúra, ktorá má slovenské korene a medzinárodné ambície. Začínali ako SEO agentúra, no postupne vzali útokom online marketing. Dnes pre klientov tvoria dlhodobé stratégie, starajú sa o ich PPC a mediálne kampane či komunikujú na sociálnych sieťach. Za tie roky sa toho veľa naučili, a preto sa rozhodli učiť aj iných – vzdelávanie sa pre nich stalo hlavným poslaním. Aj týmto spôsobom chcú okoliu povedať, ako dôležití sú pre nich ľudia. Zamestnanci, klienti aj fanúšikovia, všetkých ľúbia rovnako. Kedy: 26. 1. (utorok) Štart: 18:00 hod. Lístky: bit.ly/Trendy2601
Podobné články

Fiat obnovuje výrobu modelu 500 s benzínovým motorom

Nová éra digitálneho vzdelávania v slovenských školách
