

Ako využíva 4ka a SWAN umelú inteligenciu
V tejto epizóde podcastu DOTYK sme privítali Róberta Plonku, riaditeľa zákazníckej starostlivosti spoločnosti SWAN.
Rozprávali sme sa o tom, ako 4ka a SWAN využíva umelú inteligenciu na zlepšenie starostlivosti o zákazníkov.
Tento podcast si môžete pozrieť aj ako video:
Podcast Dotyk môžete počúvať zadarmo cez: Apple podcasty | YouTube Music | Spotify | Podbean
Všetky diely podcastu Dotyk nájdete tu.
Prečítajte si aj:
Podobné články

14. septembra 2025
1m
SWAN: vieme ako urobiť dobrý biznis

31. augusta 2025
1m
AI zrozumiteľne: Pozor na čínske jazykové modely a čo je to AI agent (3. časť)

27. júla 2025
1m
AI zrozumiteľne: Čo je AI a na čo všetko nám bude (1. časť)

20. júla 2025
1m