Apple má najlojálnejších zákazníkov, konkurencia je na tom horšie
Do on-line prieskumu bolo zapojených 5000 respondentov (nad 18 rokov, v USA), resp. používateľov smartónov rôznych značiek (Apple, Samsung + z časti Google Pixel, Motorola a LG), pričom dostali veľmi jednoduché otázky, ktoré sa týkali spokojnosti s aktuálnou značkou, prípadným prechodom ku konkurencii a pod.
Apple iPhone
Z prieskumu vzišlo, že dôvera voči značke Apple stúpa, zatiaľ čo konkurenčné značky sú na tom trošku horšie. Apple je na historickom maxime – vernosť značke dosiahla 92%. V roku 2019 to bolo 90,5%. Konkurencia je na tom v rámci totožného obdobia horšie, napr. vernosť značke Samsung klesla z 85,7% na 74%. Výsledky prieskumu odhalili aj to, že používatelia iPhonu sú o 18% vernejší ekosystému Apple – oproti Samsungu a jeho ekosystému. To je pravdepodobne dané aj tým, že z Apple ekosystému sa ťažko odchádza, nakoľko je to relatívne náročný proces.
Pre vloženie do vašej WordPress stránky zkopírujte a vložte túto URL adresu
Pre vloženie obsahu, skopírujte a vložte tento kód na vašu webovú stránku