

Coolpad: S Európskym trhom to myslíme smrteľne vážne, časť 1

Mali sme možnosť položiť mu niekoľko otázok ohľadne nášho regiónu, ale aj vývoja smartfónov vo firme Coolpad. Pán Liu Jianfeng nám hneď na začiatku povedal, že Coolpad to myslí s radikálnym vstupom na európsky trh smrteľne vážne. Je to pre túto značku podstatný zahraničný trh, hneď za vstupom Coolpadu na americkú pôdu. Rovnako je pre Coolpad významný aj indický trh. Pripomeňme, že Coolpad mal na CESe svoj stánok a o túto značku je v USA záujem.
Pri rozširovaní svojho podielu na trhu v EU chce Coolpad postupovať krok po kroku. Rovnaký postup sa použil Liu Jianfeng aj v jeho predchádzajúcom pôsobisku (ako sme zistili, bola to firma Huawei). Liu považuje za jeden z rozhodujúcich prvkov v Európe aj víťazstvo značky Coolpad v hlasovaní komisie európskych novinárov EISA, ktorej členom je aj magazín TOUCHIT.
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky
