ČSOB SmartBanking nie je len obyčajná banková aplikácia: Uľahčí vám život viacerými spôsobmi
Zdroj: Samuel Hindy / TOUCHIT
5m čítanie

ČSOB SmartBanking nie je len obyčajná banková aplikácia: Uľahčí vám život viacerými spôsobmi

ČSOB vybavila svoju aplikáciu viacerými užitočnými funkciami, ktoré vám budú uľahčovať život.

Ako používate svoju bankovú aplikáciu? Pravdepodobne ju zapnete raz za mesiac, aby ste si skontrolovali stav na účte a potom zriedkavo vtedy, keď potrebujete niečo zaplatiť. Aplikácia ČSOB SmartBanking je iná a ponúka viacero funkcií, ktoré sú navrhnuté tak, aby vám uľahčovali každodenný život.

Tieto funkcie sú združené v ČSOB SmartBanking pod názvom SmartSlužby+ a umožňujú rýchly a pohodlný prístup k užitočným nástrojom bez nutnosti inštalovať si ďalšie mobilné aplikácie. Výhodou je tiež fakt, že nemusíte zadávať informácie o platobnej karte do iných aplikácií, nakoľko za lístok na vlak, na MHD, či za parkovanie zaplatíte priamo z vášho bankového účtu.

ČSOB postupne rozširuje ponuku funkcionality SmartSlužby+, pričom k dátumu publikácie tohto článku môžete využívať služby:

  • IDS BK – lístky na MHD v Bratislave a v Bratislavskom kraji,
  • Bleskovky – najnovšie správy z domova a zo sveta,
  • ParkDots – parkovanie v slovenských mestách,
  • ZSSK – lístok na vlak cez internet,
  • eBločky – aplikácia na bločky.

ČSOB SmartBanking SmartSlužby+
ČSOB SmartBanking SmartSlužby+
Zdroj: ČSOB

Ako používať SmartSlužby+?

SmartSlužby+ môže používať každý zákazník ČSOB s bankovým účtom s nainštalovanou a aktivovanou aplikáciou ČSOB SmartBanking. Stačí ťuknúť na položku „SmartSlužby+“ na úvodnej obrazovke aplikácie a zvoliť si službu, ktorú chcete alebo potrebujete použiť. Pokiaľ účet v ČSOB zatiaľ nemáte, odporúčame ČSOB Smart účet, ktorý je naveky bez poplatku. Založiť si ho môžete aj bez návštevy pobočky, a to jednoducho online z domu.

Používanie funkcionality SmartSlužby+ je podmienené prihlásením sa do vášho účtu v rámci ČSOB SmartBanking. Dôvodom je prepojenie s vaším bankovým účtom, z ktorého môžete priamo zaplatiť za lístok na MHD/vlak/parkovanie. A vďaka prepojeniu s vaším účtom sa vám prenesú uložené bločky v službe eBločky aj do nového smartfónu.

Pri prvom spustení každej funkcie zo SmartSlužby+ je potrebné vyplniť požadované údaje a súhlasiť s podmienkami používania danej služby. Pri ďalšom spustení vás aplikácia priamo presmeruje do rozhrania služby, ktoré je navrhnuté tak, že výborne dopĺňa používateľské rozhranie aplikácie ČSOB SmartBanking a vytvára ucelený zážitok.

ČSOB SmartBanking: SmartSlužby+
ČSOB SmartBanking SmartSlužby+: Nákup cestovného lístka na MHD cez IDS BK
Zdroj: Samuel Hindy / TOUCHIT

Aký je prínos funkcionality SmartSlužby+?

SmartSlužby+ predstavujú inovatívny prístup k funkcionalite samotnej bankovej aplikácie ČSOB SmartBanking. Doplnkové funkcie sú zvolené citlivo s dôrazom na ich užitočnosť. Týka sa to najmä služieb ako IDS BK, ParkDots či ZSSK – pokiaľ tieto služby nevyužívate dennodenne, nie je nevyhnutné, aby ste ich mali nainštalované vo vašom smartfóne ako samostatnú aplikáciu.

A pokiaľ ich budete potrebovať využiť raz za čas, za parkovanie či za lístok na vlak môžete zaplatiť už rovno cez bankovú aplikáciu – takmer okamžite a bez toho, aby ste inštalovali ďalšiu aplikáciu, vytvárali si konto či zadávali údaje o platobnej karte. Je však potrebné vedieť, že takúto možnosť máte k dispozícii.

Služba eBločky predstavuje vďaka svojmu konceptu ideálny doplnok bankovej aplikácie. Môžete si rýchlo a pohodlne značiť svoje výdavky, či už naskenovaním QR kódu, vďaka čomu sa okamžite vyplnia všetky dáta o danom bločku alebo manuálnym poznačením výdavku. Takýmto spôsobom máte lepší prehľad o výdavkoch nielen pri platení kartou, ale môžete si značiť aj nákupy v hotovosti.

ČSOB SmartBanking: SmartSlužby+
ČSOB SmartBanking SmartSlužby+: Služba eBločky
Zdroj: Samuel Hindy / TOUCHIT

V ČSOB SmartBanking môžete využívať aj hlasovú asistentku

Inovatívnou funkciou v ČSOB SmartBanking je aj hlasová asistentka KATE. Po prihlásení sa do svojho bankového účtu s ňou nôžete komunikovať na obrazovke s vašimi produktami – stačí ťuknúť na ikonu v pravom spodnom rohu.

S asistentkou KATE môžete komunikovať pomocou klávesnice alebo hlasom. Jednoducho jej poviete/spýtate sa jej, čo vás zaujíma. Príkladom je overenie výšky hypotéky, zmena limitov na platobnej karte, či rýchly prístup k nahláseniu poistnej udalosti, pokiaľ máte v ČSOB aj poistenie.

Aplikácia ČSOB SmartBanking je preto nielen obyčajnou bankovou aplikáciou, ktorých je na slovenskom trhu niekoľko. Od konkurencie sa odlišuje najmä svojou užitočnosťou aj pri iných situáciách v živote, ako je len každodenná správa financií. Vyskúšajte si to – na stiahnutie je pre vás k dispozícii v obchodoch s aplikáciami App Store, Google Play a aj Huawei AppGallery.

ČSOB SmartBanking: SmartSlužby+
ČSOB SmartBanking: Hlasová asistentka KATE
Zdroj: Roman Kadlec / TOUCHIT

Galéria funkcionality SmartSlužby+ v ČSOB SmartBanking

ČSOB SmartBanking: SmartSlužby+
ČSOB SmartBanking SmartSlužby+
Zdroj: Roman Kadlec / TOUCHIT
ČSOB SmartBanking: SmartSlužby+
ČSOB SmartBanking SmartSlužby+: Nákup lístkov cez IDS BK a ZSSK
Zdroj: Roman Kadlec / TOUCHIT
ČSOB SmartBanking: SmartSlužby+
ČSOB SmartBanking SmartSlužby+: Parkovanie cez ParkDots a služba Bleskovky
Zdroj: Roman Kadlec / TOUCHIT
ČSOB SmartBanking: SmartSlužby+
ČSOB SmartBanking SmartSlužby+: Služba eBločky
Zdroj: Roman Kadlec / TOUCHIT

Článok vznikol v spolupráci s ČSOB.

Prečítajte si aj: