

Facebook zlepší návrhy príspevkov: Nebude to “zadarmo”
Bude potrebná interakcia zo strany používateľov.
Pred dvoma rokmi začal Facebook priamo od používateľov požadovať spätnú väzbu k obsahu, ktorý vidia na Informačnom kanáli. Boli sme tak zvyknutí na kanál, ktorý zobrazuje iba príspevky o našich skupinách, príspevky priateľov atď. Avšak Facebook začal tento zobrazovaný obsah upravovať.
Spätná väzba pomáha platforme pochopiť a vylepšiť, aký typ obsahu by mala zobraziť. Keďže vývoj nezastavíme, spoločnosť teraz ide o krok ďalej. Globálne spúšťa podrobné prieskumy, napríklad to, aký inšpiratívny bol konkrétny príspevok. Pýta sa tiež, či určitá téma aj konkrétneho používateľa zaujíma.
Facebook už používa určité parametre a faktory na rozhodovanie o tom, čo ukáže používateľom v sekcii News Feed. Rezervy je však stále badať. Spoločnosť sa preto snaží, aby bola inteligentnejšia ako kedykoľvek predtým. Najlepším spôsobom, ako to dosiahnuť, je zhromaždiť ešte viac reakcií od používateľov a pokúsiť sa vybudovať na platforme nový prvok založený na AI.
Podobné články

Facebook chystá vlastnú AI aplikáciu

Messenger získal redizajn: Pôvodné modré logo je späť

Facebook začne mazať živé videá. Čo sa dá robiť?

Ako mať menej príspevkov na Facebooku?

Ukážeme vám, prečo je toto varovanie Facebooku podvod

Facebook prestane overovať fakty, podľa jeho slov cenzurovať
