Garmin hodinky zostali zaseknuté na obrazovke s modrým trojuholníkom. Čo spôsobilo problém?
Zdroj: bleepingcomputer
1m čítanie

Garmin hodinky zostali zaseknuté na obrazovke s modrým trojuholníkom. Čo spôsobilo problém?

Ak problém postihol aj vaše zariadenie, vyskúšajte nasledujúce kroky.

Používatelia Garmin hodiniek z celého sveta hlásili atypický problém, ktorý postihol množstvo zariadení. Problém sa vyskytol 28. januára 2025 a prejavoval sa tým, že hodinky sa reštartovali, resp. ostali zaseknuté na obrazovke s modrým trojuholníkom. Garmin chybu odstránil a aktuálne už nehrozí, že by sa hodinky dostali do tohto zaseknutého stavu.

Pokiaľ sa problém vyskytol aj na vašich hodinkách a nepodarilo sa vám ho odstrániť, Garmin odporúča, aby ste stlačili a podržali tlačidlo napájania, kým sa zariadenie nevypne. Potom hodinky zapnite a zosynchronizujte ich s aplikáciou Garmin Connect vo vašom smartfóne.

Ak tento postup nepomáha, ďalšie informácie, ako problém riešiť, nájdete priamo na webe Garminu.

Synchronizáciu hodiniek s aplikáciou Garmin Connect odporúčam aj v prípade, že sa problém so zaseknutými hodinkami u vás neprejavil.