

Garmin hodinky zostali zaseknuté na obrazovke s modrým trojuholníkom. Čo spôsobilo problém?
Ak problém postihol aj vaše zariadenie, vyskúšajte nasledujúce kroky.
Používatelia Garmin hodiniek z celého sveta hlásili atypický problém, ktorý postihol množstvo zariadení. Problém sa vyskytol 28. januára 2025 a prejavoval sa tým, že hodinky sa reštartovali, resp. ostali zaseknuté na obrazovke s modrým trojuholníkom. Garmin chybu odstránil a aktuálne už nehrozí, že by sa hodinky dostali do tohto zaseknutého stavu.
Pokiaľ sa problém vyskytol aj na vašich hodinkách a nepodarilo sa vám ho odstrániť, Garmin odporúča, aby ste stlačili a podržali tlačidlo napájania, kým sa zariadenie nevypne. Potom hodinky zapnite a zosynchronizujte ich s aplikáciou Garmin Connect vo vašom smartfóne.
Ak tento postup nepomáha, ďalšie informácie, ako problém riešiť, nájdete priamo na webe Garminu.
Synchronizáciu hodiniek s aplikáciou Garmin Connect odporúčam aj v prípade, že sa problém so zaseknutými hodinkami u vás neprejavil.
Podobné články

Garmin predbehol všetkých. Fénix 8 Pro sú dostupné aj s MicroLED displejom

Garmin Fénix 8 Pro dostali LTE aj satelit. Čo z toho využijú Slováci?

Garmin predstavil novinku: Už aj kone majú vlastný fitnes náramok

Garmin potešil: Funkcie z Forerunner 970 dostávajú aj staršie hodinky

Najlepšie aplikácie pre Garmin hodinky, ktoré sa oplatí vyskúšať

Ktoré Garmin hodinky si kúpiť? (AUGUST 2025)
