

#HMBRG V1: Elektrická kolobežka ideálna do mesta
Kolobežku s označením #HMBRG V1 od firmy origos používame v redakcii na pohyb v rámci mesta už mesiac. Je to šikovné riešenie, ak potrebujeme zájsť napr. po testovacie auto do pobočky automobilky, ale oplatí sa aj pri návštevách klientov či len tak skočiť z Rače do centra mesta.
Pneumatiky a kotúčové brzdy na kolobežke #HMBRG V1
Batéria má kapacitu 10 400 mAh a je umiestnená v spodnej časti kolobežky. Pri nej je aj nabíjací adaptér. Výhodou je priestranná „lavica“, na ktorej pri jazde na kolobežke stojíte. Navyše je tu nanesená protišmyková vrstva a tak je to naozaj pohodlné a spoľahlivé. A rovnako oceníte vzduchom plnené pneumatiky vpredu aj vzadu s priemerom až 10 palcov. To je ideálne na cesty a chodníky na Slovensku, lebo väčšie nerovnosti vám na rozdiel od iných kolobežiek s menšími kolesami nerobia teraz zásadnejší problém. My chodíme s touto kolobežkou aj cez križovatky, kde sa cesta kríži s koľajami pre električky a to napr. pri elektrickej kolobežke od Antiku znamená zosadnúť dole a prejsť križovatku pekne krásne peši. V prípade elektrickej kolobežky #HMBRG V1 doslova letíte nad nerovnosťami.
Nabíjanie trvá s dodávanou nabíjačkou tak 5,5 hodiny, ak teda nabíjate z 0 na 100 %. Nabitie na 70 % je však hotové už za 2 hodiny, potom to ale lezie pomaly do batérie. Na riadidlách sa nachádza tachometer a ukazovateľ zostávajúcej kapacity batérie, pomocou tlačidiel zase volíte stupeň sily elektrického motora. Displej s údajmi môžete krátkym stlačením tlačidla aj podsvietiť, čo je fajn pri doprave v noci. Prakticky každý si to dá po chvíli na najvyšší piaty stupeň, lebo práve vtedy nastupuje tá pravá zábava. Výšku riadidiel si môžete nastaviť podľa seba, pre skutočne vysoké postavy by to však chcelo ešte o 5 cm viac. Riadidlá sa dajú aj čiastočne poskladať pre lepšiu prenosnosť napr. v batožinovom kufre menšieho auta. My elektrickú kolobežku #HMBRG V1 berieme so sebou aj do MHD, mali sme ju už aj v autobuse či v električke. Výborné je aj to, že s kolobežkou môžete jazdiť aj vtedy, keď je vonku daždivo. Blatníky fungujú spoľahlivo a po jazde nemáte na chrbte ani na nohaviciach blato. Po jej naštartovaní a tlačení dozadu vydáva zaujímavý „elektrický“ zvuk. Svetlo je vpredu biele odoberateľné, dá sa použiť aj ako vrecková baterka. Poháňa sa samostatnou batériou, sú to 4 kusy AAA batérií. Vzadu je svetlo červené a v dodávke sú aj nalepovacie odrazky. S kolobežkou sa takto dá bezpečne pohybovať aj v noci a v redakcii sme si na ňu veľmi zvykli.
Technické údaje
- Výkon motora: 350 W
- Batéria: LI-ION, 36 V, 10,4 Ah
- Brzdy: Mechanické kotúčové brzdy vpredu a vzadu
- Regulovanie rýchlosti: volič ovládaný prstom, 5 stupňov
- Svetlo: predné a zadné
- Rozmery: 115 × 55,5 × 92 – 112 cm
- Zložený stav: 105 × 18 × 38 cm
Cena. 999 eur Zapožičal: Origos
Ďalšia fotogaléria
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Huawei Watch GT 6 Pro: Špičkový dizajn, nové funkcie, dlhšia výdrž (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete
