

Ľudí zaujíma, či virtuálny poradca Adam má priateľku
V auguste 2019 Tatra banka predstavila prvého virtuálneho bankového poradcu Adama. Na začiatku vedel odpovedať len na najčastejšie klientske otázky. Chatbot Adam dnes už dokáže toho oveľa viac.
Nájde a zobrazí najbližšiu či vybranú pobočku Tatra banky, kurzový lístok, vie zablokovať či aktivovať kartu alebo zmeniť nastavenia karty, pomôže s vyhľadávaním na webe a ponúkne na výber bližší detail k položenej otázke, aby vám lepšie porozumel. Kedykoľvek napíšete Adamovi, vždy je pripravený odpovedať.
Najčastejšie otázky, na ktoré Adam odpovedá, sa týkajú zabudnutých prihlasovacích údajov do Internet bankingu, ďalej sa ľudia zaujímajú najmä o informácie k účtom, kartám a úverom. Zo spoločenských tém sa ľudia zaujímajú o to, ako sa Adam má, kde býva, či má priateľku 🙂
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky
