

Markíza využila počas volebnej noci vo vysielaní rozšírenú realitu
Slovensko má za sebou 1. kolo prezidentských volieb a zaujímavé spracovanie volebnej noci priniesla televízia Markíza.
Viac než štvorhodinový televízny maratón sa v sobotu 23. marca 2024 stal najsledovanejším volebným špeciálom na slovenskom televíznom trhu. Druhý najsledovanejší špeciál Voľby prezidenta 2024 – Volebná noc zaznamenala Jednotka RTVS v čase po 21.40 hod. V rovnakej cieľovej skupine mal trhový podiel 8,4 %.
TV Markíza pritom pripravila nielen informačne, ale aj vizuálne bohaté živé vysielanie. Vysielalo sa z dvoch štúdií, priebežné výsledky sa zobrazovali prostredníctvom špeciálnej mapy Slovenska. Tá sa zafarbovala podľa toho, kto v danom okrese vyhrával. Ďalší tím sprostredkovával informácie a reakcie zo sociálnych sietí.
Po prvý raz bola vo vysielaní použitá technológia rozšírenej reality. Priamo spred Prezidentského paláca v Bratislave sa počas celého vysielania hlásila moderátorka, ktorá prezentovala výsledky volieb prostredníctvom tzv. augmentovanej reality. Išlo o grafy, ktoré boli vkladané do reálneho prostredia.
Zdroj: TV Markíza
Prečítajte si tiež
Podobné články

KAON ATV1970: Android TV box pre O2 TV s intuitívnym ovládaním (RECENZIA)

O2 má nový set-top box k službe O2 TV

Magio TV už podporuje Chromecast

4KA TV prešla premenou, pozrite sa, čo je nové

Na Markíze pri sledovaní z archívu už nemôžete preskočiť reklamu
