Mobilná aplikácia Slovak Lines prichádza aj do regionálnej dopravy. Raz príde aj online poloha autobusu
3m čítanie

Mobilná aplikácia Slovak Lines prichádza aj do regionálnej dopravy. Raz príde aj online poloha autobusu

Spoločnosť Slovak Lines priniesla do svojej mobilnej aplikácie najjednoduchší spôsob, ako si vyhľadať spoj v regionálnej autobusovej doprave v Bratislavskom samosprávnom kraji.

Aplikáciu Slovak Lines doteraz využívali len cestujúci medzinárodných liniek, ktorí sa pravidelne prepravovali do Viedne, Budapešti alebo na ich medzinárodné letiská. Už v roku 2019 spoločnosť Slovak Lines vytvorila platformu, vďaka ktorej je nákup intuitívny a rýchly na pár klikov, pričom lístky si nemusíte tlačiť a máte ich v mobile stále so sebou. V minulom roku pribudli možnosti platby pomocou Google Pay, Apple Pay a Maestro One Click Pay a tiež push notifikácie, ktoré slúžia na informácie o nepredvídateľných situáciách alebo novinkách a špeciálnych ponukách Slovak Lines. V aplikácii pribudla aj možnosť nákupu výhodných Travel Passov, čo vyvolalo veľký záujem nielen u pravidelných cestujúcich. Minulý rok stačilo mať jeden Travel Pass, na ktorý mohli zákazníci cestovať na medzinárodných linkách Slovak Lines, pričom neboli limitovaní počtom ciest. V aktuálnej ponuke je Travel Pass za 99 eur, s ktorým je možnosť cestovať každý deň do Viedne či na letisko Schwechat a späť po dobu 30 dní, to znamená 60 jázd, ktorýmkoľvek smerom. Samotnú cestu si užívate v komfortných moderných autobusoch Setra vybavených rýchlym Wi-Fi pripojením na internet.

Ďalší krok? Regio!

Prvým krokom, ktorý prepája aplikáciu s regionálnou autobusovou dopravou v Bratislavskom samosprávnom kraji, je možnosť vyhľadať si najbližší spoj na pár klikov, prípadne si rovno do mobilu stiahnuť aktuálny cestovný poriadok. Najmä nepravidelní cestujúci sa nestrácajú v komplikovaných cestovných poriadkoch a veľmi jednoducho si nájdu najbližší autobus tak, že si len navolia cestu z bodu A do bodu B. Aké budú ďalšie kroky? „Našou víziou je, že cestujúci v regióne raz uvidia presnú polohu autobusu a aktuálne informácie o jeho prípadnom meškaní, a takisto možnosť kúpiť si cez našu aplikáciu cestovný lístok v regionálnej doprave,“ vyhlásil Pavol Labant, generálny riaditeľ Slovak Lines.