Nothing zverejnil dátum predstavenia vlajkových slúchadiel Ear (3)
Zdroj: Nothing
3m čítanie

Nothing zverejnil dátum predstavenia vlajkových slúchadiel Ear (3)

Tie budú reprezentovať najlepší možný zážitok v oblasti TWS slúchadiel značky.

Pripravované Nothing Ear (3) budú patriť do vlajkovej kategórie v rámci slúchadiel Nothing a nahradia predchádzajúci top model Nothing Ear (2). Značka týmto modelom cieli na náročných poslucháčov, pričom Ear (3) majú ponúknuť špičkové technológie, dizajn a zvukové vlastnosti na vysokej úrovni.

Zaradenie Ear (3) do vlajkového segmentu je potvrdené aj spoločnosťou Nothing na oficiálnych stránkach a v médiách, kde sa slúchadlá označujú priamo ako vlajkový  produkt. Cena sa očakáva na úrovni okolo 179 eur, čiže bude nižšia než prémiové over-ear modely, no zároveň vyššia než lacnejšie verzie.

Nothing zverejnil dátum predstavenia vlajkových slúchadiel Ear (3)
Nothing zverejnil dátum predstavenia vlajkových slúchadiel Ear (3)
Zdroj: Nothing

Spoločnosť Nothing v týchto dňoch opäť upriamuje na seba pozornosť a ohlasuje dátum predstavenia modelu Ear (3). Po úspechu predchádzajúcich modelov pripravuje premiéru nových bezdrôtových slúchadiel, ktorých uvedenie na trh je naplánované na 18. septembra 2025 a výrobca už teraz láka na výrazné technologické novinky.

Kľúčová inovácia nesie názov Super Mic. Nothing tvrdí, že práve vďaka tejto technológii je čas „odnaučiť sa“ to, čo ste si doteraz mysleli o slúchadlách. Super Mic má priniesť zásadne vylepšené snímanie hlasu aj redukciu šumu, čo by malo používateľom pomôcť doslova presekať sa cez hluk v meste, kancelárii či vonkajšom prostredí.

Nothing ear (2)
Nothing ear (2)
Zdroj: Nothing

Okrem mikrofónovej sústavy možno očakávať aj ikonický priehľadný dizajn, ktorý sa stal poznávacím znakom Nothing, pokročilé potlačenie hluku s dôrazom na prirodzenosť zvuku, kvalitný audiopodpis, ktorý kombinuje vysokú čistotu zvuku s dôrazom na basy, vylepšenú výdrž batérie a možnosť bezdrôtového nabíjania.

Spoločnosť Nothing uvádza, že Ear (3) majú byť ďalším míľnikom vo svete slúchadiel a dôkazom, že aj zaužívané kategórie produktov sa dajú zmeniť.

Zdroj: Nothing

Prečítajte si aj: