

Nový Outlook o vás zbiera údaje a Microsoft sa tým vôbec netají
Konkurencia hovorí, že Microsoft Outlook je nová služba na zhromažďovanie údajov.
Na serveri služby Proton sa hovorí o tom, že nový poštový klient Outlook od Microsoftu je nástroj na cielenú reklamu. Hneď úvodom treba dodať, že služba Proton obsahuje vlastnú emailovú službu a ďalšie cloudové nástroje a je priamou konkurenciou pre Outlook alebo Microsoft ako firmu.
Nič to však neznamená, že reagujú na tohto emailového klienta, pričom v minulosti na zdieľanie údajov z tejto aplikácie reagovali aj iné bezpečnostné weby. Tu sa konkrétne tvrdí, že Outlook obsahuje mechanizmus na zhromažďovanie údajov až pre 772 externých partnerov. Ako je vidieť na obrázku nižšie, nie je to len tvrdenie firmy Proton AG. Takéto okno sa vám totiž zobrazí po spustení programu a zadávaní e mailových účtov.
V okne sa formuje o tom, aké údaje a s akým účelom sú zbierané. Ide napríklad o vývoj a zlepšovanie produktu, prispôsobenie reklám a obsahu a takisto napríklad aj identifikácia používateľov prostredníctvom skenovania zariadenia. Na základe tohto je vidieť, že veľké technologické firmy chcú zhromažďovať vaše dáta.
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky
