

Pán Ostrovid vyberie najlepšiu ponuku na zľavovom portále

„Viac ako rok sme tvrdo pracovali na tom, aby ľudia na stránke cítili, že sme sa ako značka, ale aj ako firma posunuli výrazne vpred. Bolo to náročné obdobie s množstvom interných diskusií, no dnes sme úplne inde a verím, že to ocenia aj naši zákazníci,“ potvrdil zakladateľ portálu ZľavaDňa Zdenko Hoschek.
Na webovej stránke sa Pán Ostrovid prvýkrát objavil 16. novembra. „Chceli sme priniesť zapamätateľný marketingový koncept, ktorým by sme sa odlíšili od konkurencie a zároveň sme chceli ľuďom uľahčiť výber, poukázať na najlepšiu ponuku na trhu, na výnimočne produkty, či služby, ktoré sú u nás prvýkrát. Doteraz sme na to nemali na stránke a ani v komunikácii priestor,“ vysvetlil Hoschek.
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky
