

Philips má nové Ambilight televízory, rozširuje aj osvetlenie Hue
Obraz, zvuk a dizajn – to sú hlavné motívy noviniek na tento rok.
Je pomerne bežné a z veľkej časti prestížne, spolupracovať na produkte s významnými značkami. Philips sa spojil s hudobnou legendou v oblasti high-end audio techniky, Bowers & Wilkins, a do svojho televízora Philips OLED+ 903 integroval reproduktory tejto značky.
Vylepšenia TV
Vo výbave je k pasívnym meničom pridaný 19 mm titánový výškový reproduktor a stredový s tkaninou zo sklených vlákien. Kompletná zvuková zostava vo forme soundbaru je integrovaná priamo v TV.
Súčasťou spolupráce so značkou Bowers & Wilkins bolo ladenie čipu DSP na spracovanie zvuku. Výrobca sa zameral na zníženie skreslenia a čistotu výšok. Po obrazovej stránke má TV druhú generáciu obrazového čipu Philips P5 a trojstranný svetelný systém Ambilight. Použitie nového OLED panelu zvýšilo svetelný výkon o 10 %.
Smart TV
V rámci inteligentnej domácnosti je tu podpora digitálneho asistenta Amazon Alexa, ktorým sa dajú napríklad prepínať kanály alebo TV zapnúť. Na začiatok je ohlásená podpora pre anglický a nemecký jazyk.
Osvetlenie Hue
Rodina produktov Philip Hue sa rozrástla o ďalšie lampy a svietidlá. Novinky sa zameriavajú najmä na spestrenie portfólia a tak si každý napasuje do domácnosti dizajnovo vhodný produkt.
Tohtoročné novinky sú Hue Adore, Hue Play, Hue Signe a samostatná žiarovka Hue white GU10. Rozhodne zaujímavou novinkou je svetelný pás Hue Outdoor. Na článku spolupracovala Xénia Rybáková. Prečítajte si aj: https://staging.touchit.sk/video-touchit-philips-spolieha-na-oled-televizory-a-tvrdi-ze-v-europe-ich-ma-najlepsie/161418Podobné články

Hisense: máme najlepší televízor na sledovanie FIFA 2026

TCL: máme televízor a soundbar, ktorý doma urobí zážitok ako v kine

Umelá inteligencia v celej domácnosti zlepšuje život

Acer Swift Air 16: Ľahký ako pierko a pritom 16-palcový displej. Koľko stojí?
