

Podcast Dotyk: Pre O2 je základom zákaznícka skúsenosť
V podcaste Dotyk sme privítali generálneho riaditeľa O2 Igora Tótha.
Igor bol v minulosti marketingovým manažérom v O2 a na stoličke generálneho riaditeľa sedí len pár mesiacov. V rozhovore spomíname, aká bola jeho cesta no odhalíme aj mnohé zaujímavé informácie zo sveta férového operátora. Dozviete sa napríklad, ako sa riadia zákazníckou skúsenosťou, ako súvisia investície do zlepšovania siete s cenami paušálov, prečo by nebolo dobré, keby sme zrazu všetci chceli čerpať neobmedzené dáta a v akom časovom horizonte sa dočkáme rýchlej 5G siete.
Dotyk môžete počúvať zadarmo cez: Apple podcasty | Google podcasty | Spotify | Google Music | Podbean
Všetky diely podcastu Dotyk nájdete tu.
Podobné články

26. augusta 2025
6m
KAON ATV1970: Android TV box pre O2 TV s intuitívnym ovládaním (RECENZIA)

16. augusta 2025
2m
O2 má ponuku, ktorú nechcete premeškať: Samsung a Xiaomi za menej

15. augusta 2025
2m
Najpredávanejšie smartfóny: Slováci najviac kupujú Samsung a Xiaomi (JÚL 2025)

6. augusta 2025
2m
O2 má nový set-top box k službe O2 TV

27. júla 2025
1m
AI zrozumiteľne: Čo je AI a na čo všetko nám bude (1. časť)

20. júla 2025
1m