

Spotify sa stáva hlavným sponzorom FC Barcelona
Logo spoločnosti bude odteraz možné vidieť priamo na štadióne CAMP NOU.
Spotify vstupuje do sveta veľkého futbalu po boku katalánskeho klubu FC Barcelona. Obe strany sa dohodli na štvorročnej spolupráci, ktorá začne v júli 2022. Od leta tak bude možné vidieť logá Spotify na dresoch mužského a ženského futbalového tímu, ako aj na tréningových tričkách.
Počas partnerstva Spotify a FC Barcelona bude premenovaný aj štadión na Spotify CAMP NOU. Podľa vyjadrení spoločnosti Spotify je toto partnerstvo odôvodnené aj snahou o prepojenie fanúšikov so všetkými umelcami, ktoré ešte viac prepojí svet hudby a futbalu.
Aj keď je zrejmé, že ide o celkom dobrý marketing, spoločnosť Spotify okrem toho prisľúbila novú platformu pre umelcov, ktorí môžu vďaka nej komunikovať s globálnou komunitou fanúšikov Barcelony.
Vstup spoločnosti Spotify do futbalového sveta po boku FC Barcelona je samozrejme obrovská reklama aj pre samotnú platformu, keďže zápasy katalánskeho klubu priťahujú milióny fanúšikov futbalu po celom svete. Netreba sa však báť, že by ste si zelené logo Spotify počas domácich zápasov FC Barcelona nevšimli.
Zelenať sa bude celý Spotify CAMP NOU.
Zdroj: GSMArena
Prečítajte si aj:
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky
