

VIDEO TOUCHIT: Tatra banka vám pomôže ako splniť vaše vysnívané ciele (doplnené o video)

Podľa prieskumu, ktorý realizovala Tatra banka internet banking používajú na desktope ľudia s priemerným vekom okolo 42 rokov. Prihlásia sa asi 4,6 krát za mesiac. Mobilná aplikácia sa používa častejšie u mladších ľudí a títo sa prihlásia zhruba 16 krát mesačne. Z prieskumu tiež vyplynulo, že hlavné bariéry na strane klientov vznikajú najmä v oblasti riadenia toku peňazí a zvládnutia neočakávaných výdavkov.

- 9 základných typov cieľov ako aj možnosť zadefinovať si vlastné ciele. Pritom má klient možnosť zadefinovať si vlastné ciele na splnenie svojich potrieb
- pomocník pri definovaní finančných cieľov – klientovi takto vie odhadnúť cieľovú sumu a poskytne mu údaje a tipy na zamyslenie, koľko peňazí bude na splnenie cieľa potrebovať
- nastavenie plnenia cieľov – k cieľom je možné pripnúť si produkt z Prehľadu majetku a záväzkov. Klient si takto môže plniť cieľ pomocou produktov Tatra banky ale aj produktov iných bánk (túto sumu však treba zadávať manuálne, na automatickom prepojení sa pracuje a bude dostupné po zjednotení prostredí bánk v rámci EÚ)
- sledovanie plnenia cieľov. Ak plnenie cieľa nebude prebiehať podľa plánu, klient to zbadá v grafickej podobe v označení červenou farbou. Môže to byť vo forme zoznamu alebo v časovej osi. Ciele je možné teraz pridať si medzi widgety v Internet bankigu.

Cieľom pritom môže byť napr. vzdelanie pre dieťa, pričom klient zistí, koľko stojí štúdium na vysokej škole na Slovensku, v ČR, v Európe. Sporiť si môžete aj na dôchodok, pričom vidíte, čo všetko sa vám oplatí dosiahnuť lepšiu penziu.
Podobné články

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Huawei Watch GT 6 Pro: Špičkový dizajn, nové funkcie, dlhšia výdrž (RECENZIA)

Roborock prináša novinky, ktoré za vás urobia nudnú prácu u vás doma

Mobilná aplikácia Slovenská pošta a digitálne služby (VIDEO)

Galaxy S25 Edge: Samsung sa vydal cestou tenkých telefónov (RECENZIA)

CMF Watch 3 Pro: Najväčší skok značky, no stále sú tu nedostatky (RECENZIA)
