Telekom prináša AI priamo do svojej aplikácie. Takto vám uľahčí život
Zdroj: TOUCHIT
3m čítanie

Telekom prináša AI priamo do svojej aplikácie. Takto vám uľahčí život

Telekom zaktualizoval svoju mobilnú aplikáciu. Pribudla nová sekcia Magenta AI.

Operátor Slovak Telekom integroval umelú inteligenciu priamo do svojej mobilnej aplikácie pre Android a iOS. Najnovšia verzia aplikácie, ktorá je dostupná od prvej polovice augusta 2025, prináša novú sekciu s názvom Magenta AI. Dostupná je pre všetkých zákazníkov Telekomu bez akýchkoľvek obmedzení.

Táto funkcia umožňuje rýchly prístup k umelej inteligencii od Perplexity zadarmo. Ide o nástroj na vyhľadávanie odpovedí v reálnom čase, ktorý funguje ako pokročilý vyhľadávač a AI četbot v jednom. Služba je ľahko zrozumiteľná, ponúka zdroje a citácie. V Telekom aplikácii je integrovaná v základnej bezplatnej verzii.

Telekom chce týmto krokom sprístupniť umelú inteligenciu používateľom, ktorí sa s ňou doteraz nestretli a nechcú si kvôli jej používaniu inštalovať ďalšie aplikácie či registrovať sa v nových službách. Vďaka funkcii Magenta AI im postačí, keď spustia aplikáciu Telekom, otvoria si sekciu Magenta AI a vyhľadajú si informácie, ktoré potrebujú.

Telekom prináša AI priamo do svojej aplikácie
Telekom prináša AI priamo do svojej aplikácie
Zdroj: TOUCHIT

Môžete sa spýtať na čokoľvek

Magenta AI dokáže priniesť rýchlejšie a presnejšie odpovede ako klasické internetové vyhľadávanie. Nemusíte sa preklikávať cez desiatky odkazov. Namiesto toho dostanete priamo spracovanú odpoveď, doplnenú o zdroje, z ktorých umelá inteligencia čerpala.

Magenta AI tiež dokáže lepšie porozumieť zložitejším otázkam, analyzovať kontext a ponúknuť presnejšie výsledky. Pracuje v reálnom čase, takže čerpá aj z najnovších informácií dostupných na internete. Magenta AI si nepamätá vaše predchádzajúce rozhovory a prístup k četom s AI nemá ani Telekom.

Umelej inteligencie Magenta AI sa môžete spýtať na čokoľvek. Ak neviete, ako začať, na úvodnej obrazovke uvidíte viacero ukážkových otázok, na ktoré môžete ťuknúť. Pokiaľ sa spýtate na otázku, ktorá súvisí so službami od Telekomu, umelá inteligencia vás automaticky presmeruje do Telekom online četu. Tam vám otázku zodpovie AI četbot od Telekomu alebo človek zo zákazníckej podpory.

Telekom plánuje v priebehu tohto roka rozšíriť funkciu Magenta AI o ďalšie novinky a zlepšenia, ako je napríklad tzv. Discover mód s návrhom tém.

Telekom prináša AI priamo do svojej aplikácie
Telekom prináša AI priamo do svojej aplikácie
Zdroj: TOUCHIT

Zdroj: Telekom, vlastné

Prečítajte si aj: