

Viete, aká bezpečná je vaša komunikačná aplikácia?
Čas, ktorý strávime používaním komunikačných aplikáciách sa v porovnaní s minulým rokom zvýšil o 50%. O tom, ako si môžete najlepšie zabezpečiť súkromie v on-linových chatových aplikáciách, hovorí v rozhovore pre TOUCHIT Atanas Raykov (AR) z Viberu.
TOUCHIT: V čom je Viber iný v porovnaní s ostatnými komunikačnými aplikáciami? AR:Viber umožňuje viac ako miliarde globálnych používateľov zostať v blízkosti tých, na ktorých im najviac záleží a tým sa odlišuje od ostatných komunikačných aplikácií. Zároveň ponúkame nástroje na objavovanie toho, čo našich používateľov zaujíma a čo im je blízke spôsobom, ktorý je zároveň zábavný aj expresívny. Súkromie a bezpečnosť berieme veľmi vážne a vždy sa snažíme poskytovať bezpečné prostredie, v ktorom môžu ľudia slobodne komunikovať, či už verbálne alebo vizuálne.
TOUCHIT: Ako chcete prilákať používateľov k Viberu?
AR: Viber je miestom, kde môžete slobodne zdieľať svoje myšlienky a emócie, ale taktiež je aj inkluzívnym systémom, prostredníctvom ktorého získavate informácie z oblastí vášho záujmu. Verím, že okrem kvality služieb, ktoré ponúkame v oblasti 1:1 chatu, je tu aj potenciál pre rozvoj komunít, v ktorých sa za účelom kultivovania spoločných záujmov môžu združovať podobne zmýšľajúci ľudia. Či už sú to susedia, mladé mamičky, milovníci jedla alebo aktivisti. Všetkým týmto ľuďom dávame možnosť zostať súčasťou ich komunity bez ohľadu na to, odkiaľ alebo kým sú. Táto príležitosť „byť súčasťou“ väčšej konverzácie sústreďujúcej sa okolo určitých silných záujmov, je práve to, čo k Viberu priťahuje stále viac používateľov.
Viber vidíme ako miesto, kde môže konečný používateľ zostať v spojení a získať hodnotný obsah, ktorý môže vyriešiť jeho malé alebo veľké problémy. V Strednej a Južnej Európe máme trhy, kde si už dnes môžete prostredníctvom Viberu objednať taxík, jedlo, kozmetiku, stretnutie s doktorom, kúpiť si lístky na miestne podujatia, alebo si dokonca skontrolovať stav účtu. Keďže sme súčasťou globálnej rodiny Rakuten, ponúkame taktiež exkluzívny obsah týkajúci sa najpopulárnejších športov a celebrít, čo tvorí naozaj jedinečný zážitok.
TOUCHIT: Aké sú najpopulárnejšie nástroje Viberu pre biznisy a koncových používateľov?
AR: Základom úspechu integrácie ktorejkoľvek značky do Viberu je synergia nástrojov, obsahu a načasovania. Čím je správa pre používateľa relevantnejšia, tým je výsledok pre značku výraznejší. Naši obchodní partneri sú si vedomí dôležitosti Viberu ako osobného priestoru. To si samozrejme vyžaduje stratégiu, ktorá sa odlišuje od stratégie bežného marketingu a sociálnych médií. Samozrejme ponúkame sadu nástrojov, ktorá umožňuje široký záber, budovanie publika a propagáciu obsahu v zaujímavej forme. V konečnom dôsledku je ale na značke, aby vytvorila správny dojem. Tie najpopulárnejšie nástroje sú zoskupené v balíčku, ktorý zahŕňa značkový súbor nálepiek, komunity, chat boty a súbor reklamných formátov. Táto sada sa nám osvedčila ako najefektívnejší nástroj pre rôzne vertikálne marketingové systémy, vrátane rýchloobrátkového tovaru, finančných technológií, obchodného predaja, zábavy, atď.
TOUCHIT: Existuje v oblasti internetovej komunikácie nejaký nový vývoj, ktorý by sa týkal lepšej ochrany konverzácie používateľov?
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky
